2015/2016 навчальний рік

Атестація педагогічних кадрів

АТЕСТАЦІЯ – КРОК ДО МАЙСТЕРНОСТІ




«Учитель живе доти, доки вчиться.
Щойно він перестає вчитися, у ньому помирає вчитель»
Ушинський

Педагогічна майстерність – це право чи обовязок учителя?
Це право! Кожен учитель здатний розвивати свою майстерність і донести її до учнів
Це обовязок, адже без педагогічної майстерності неможливо виховати творчу, обдаровану особистість
Це талант, це щохвилинна праця, це постійний творчий пошук, це бажання стати майстром. 


Правильно побудовано система атестаційної роботи в нашому закладі сприяє підвищенню якості наданих освітніх послуг, а значить, престижу і авторитету навчального закладу.
Педагогічна діяльність потребує від фахівця постійного вдосконалення професійної майстерності. Одним із засобів, що мотивує педагогічних працівників до професійного зростання, є атестація.
В ході проведення атестації використовуються різні методи роботи– це самоаналіз діяльності педагога (розроблена картка самоаналізу педагога), анкетування, спостереження, відвідування та аналізування занять та інших форм роботи, тестування. А також використовувались різноманітні напрями роботи, а саме: діагностичний, розвивальний, корекційний.
Діагностичний напрям дав змогу об’єктивно оцінити педагогічну діяльність педагога, виявити рівень ефективності освітнього процесу, тобто оцінити педагога за кінцевим результатом.
Розвивальний напрям дав змогу створити раціональну систему заходів, які спрямовані на розв’язання завдань із засвоєння теоретичних знань педагогів, формування у педагогів спеціальних умінь та навичок, на розвиток особистісних якостей педагогів, які атестуються.
Корекційний напрям дав можливість професійно підтримати і допомогти педагогам, які атестуються, у подолання певних проблем.
Систематично здійснювався моніторинг різних показників. Моніторингові дослідження у ході атестації забезпечили системність, її об’єктивність і можливість коригування виявлених недоліків, а саме шляхом аналізу участі педагогічних працівників у методичних заходах аналізу даних по вивченню рейтингу кожного педагога серед колег, батьків, та оцінки його роботи членами атестаційної комісії, аналізу участі у науково-методичній роботі.
Результати проведених досліджень були представлені у вигляді мультимедійної презентації.

Кульчицька Тетяна Володимирівна (вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання "Вчитель-методист")


Педагог із високим рівнем професіоналізму та почуттям обов’язку. Досконало володіє сучасною методикою викладання історії, творчо поєднує на уроках сучасні освітні технології.
Тетяна Володимирівна забезпечує високу результативність, якість своєї праці. Її учні систематично є переможцями Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії та правознавства на всіх рівнях.
Переможець Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2015» у номінації «Правознавство»

Луканюк Марія Степанівна (вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання "Вчитель-методист")


Творчий пошук, прагнення до неординарного розв’язання методичних проблем, пробудження в учнів інтересу до вивчення мови, розвиток у них мовного чуття – така, загалом, робоча програма вчителя. Любить експериментувати, постійно в пошуках нових ефективних методів, форм роботи з дітьми та батьками.
Учні Луканюк М.С. мають глибокі знання з української мови і літератури, неодноразово ставали переможцями і призерами міських олімпіад та творчих конкурсів.
Призер міського конкурсу «Класний керівник року». Очолювала протягом останніх 5 років методичну комісію класних керівників школи
Має власні методичні розробки.

Кузь Віта Миколаївна (вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання "Вчитель-методист")


За час роботи зарекомендувала себе педагогом високого рівня професіоналізму, творчості, ініціативи. В своїй роботі досягла значних результатів у розв’язанні педагогічних завдань. Переможець Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року», домінант конкурсу «Парадигма інноваційних інновацій»
Кузь В.М. приділяє належну увагу позакласній роботі з предмету, проводить роботу з обдарованими дітьми. Готувала переможців та призерів ІІ-го етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії.

Переяславська Світлана Степанівна (вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання "Старший вчитель")


Зарекомендувала себе, як відповідальний, добросовісний педагог. Вміло володіє методикою викладання свого предмету, її урокам властиві науковість, доступність, вмотивована вимогливість.
Переяславська С.С. приділяє належну увагу позакласній роботі з предмету, проводить роботу з обдарованими дітьми. Готувала переможців та призерів ІІ-го, ІІІ етапу та учасників ІVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії.
Учасник Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2015» у номінації «Хімія»

Марціяш Ольга Іванівна (вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання "Старший вчитель")


Зарекомендувала себе, як відповідальний, добросовісний педагог. Вміло володіє методикою викладання свого предмету, її урокам властиві науковість, доступність, вмотивована вимогливість. Має ґрунтовну науково-теоретичну підготовку, вільно орієнтується в сучасних психолого-педагогічних концепціях навчання. Проводить відкриті уроки для педагогів міста.
Учасник міського конкурсу «Вчитель року - 2011».

Тулай Ганна Тимофіївна (вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання "Вчитель-методист")


Має відмінну науково - теоретичну підготовку, великий досвід практичної роботи, досконало володіє ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу,забезпечує високу результативність своєї праці.
Ганна Тимофіївна приділяє належну увагу позакласній роботі з предмету, проводить роботу з обдарованими дітьми. Її учні систематично стають призерами ІІ-го, ІІІ етапу та учасниками ІVетапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з французької мови.

Руда Галина Орестівна (вища кваліфікаційна категорія)


Руда Г.О. активно впроваджує інтерактивні форми і методи навчання, з метою розвитку пізнавальної активності дітей застосовує розвивальні вправи, уроки-подорожі, уроки-презентації .
Галина Орестівна вміло поєднує навчання і виховання. Вона любить дітей, знає їх психологію та вікові особливості. Виховує в учнів повагу до батьків, вчителів, старших людей, шанобливе ставлення до звичаїв свого народу. На факультативних заняттях з основ християнської етики вчитель в процесі пошуково-дослідницької діяльності разом із учнями збираються від старожилів міста майже забутий самобутній етнографічний Вертеп «Сім правд віри», а також колядки, щедрівки, Йорданські пісні, гаївки. Щороку організовуються у школі фестивалі щедрівок і гаївок.

Волинець Богдана Михайлівна (вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання "Старший вчитель")


Висококваліфікований, талановитий педагог. Досконало володіє сучасними методами викладання інформатики, що ґрунтуються на принципах особистісно орієнтованого навчання та активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Вчитель вивчає і впроваджує в практику роботи перспективний педагогічний досвід з метою забезпечення якості освіти школярів відповідно до вимог сьогодення.
Учасник міського конкурсу «Вчитель року - 2011».

Герасимів Ірина Юріївна  (перша  кваліфікаційна категорія)


Герасимів І.Ю. добре володіє ефективними формами організації навчально-виховного процесу у групі продовженого дня, має достатню науково-теоретичну та методичну підготовку. Старанно готується до занять, використовує методичну літературу, продумує їх структуру та форми проведення.
Планує і проводить з учнями корекційно - розвивальну роботу на основі вивчення їх індивідуальних особливостей. Використовує дидактичні навчальні ігри для розвитку творчої уяви, пізнавальної активності та здібностей вихованців, застосовує цілу низку психологічних прийомів та механізмів створення ситуації успіху

Бескоровайна Руслана Михайлівна  (друга  кваліфікаційна категорія)


Руслана Михайлівна володіє сучасними освітніми технологіями, різними методичними прийомами та педагогічними засобами. Вчитель вміло використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів, вдало застосовує інноваційні технології у навчально-виховному процесі, обізнана досягненнями психолого-педагогічної науки. Поєднує традиційні форми і засоби навчання та виховання з нетрадиційними: уроки-казки, свята, мандрівки, тематичні ігри, завдяки яким діти швидше і якісніше засвоюють програмовий матеріал. Добре володіє комп’ютерною технікою та вдало застосовує її для підвищення ефективності навчально-виховного процесу.


Кожен педагог представив свою діяльність за допомогою мультимедійних засобів у вигляді цікавого портфоліо і власну майстерність підтвердив виставкою своїх педагогічних надбань.
Гарні слова привітання та побажань було сказано адміністрацією школи. Особливим сюрпризом стали подарунки (іменні пакети, пам`ятки, шоколад, полунички з сюрпризом)  для учителів, що атестувалися виготовленні адміністрацією школи.




Загалом атестація педагогів пройшла у творчій атмосфері.



 Шановні колеги. Колекція щасливих миттєвостей на вашому трудовому шляху у кожного була різною: в одного – більша, в іншого - трішечки менша. Проте кожен ракурс вражав неповторністю, сяйвом дитячих посмішок, незабутніх моментів. Тож хочеться побажати вам, щоб галерея професійних перемог була у кожного з вас надзвичайно великою, щоб вона постійно поповнювалася новими ракурсами, а самоосвітні кейси та портфоліо – новими методами, прийомами, інноваціями, що у свою чергу сприятиме успішній реалізації компетентнісного підходу та модернізації навчально-виховного процесу. І хоча ви вважаєте себе компетентним учителем, продовжуйте працювати над підвищенням своєї професійної майстерності. Пам’ятайте слова Сальвадора Далі: «Не бійтеся досконалості. Вам її не досягти...» 

Немає коментарів:

Дописати коментар